måndag 30 mars 2015

Inte för att skryta MEN...

...jag har faktiskt bara tre väskor och en skinnryggsäck kvar nu.

Efter att ha sålt, gett bort och kasserat väskor på löpande band (hur gick det till när de blev så många???) så har jag till slut begränsat mig till de väskor jag mer eller mindre alltid använder. Men till olika saker och vid olika tillfällen.

Och inte nog med det, jag har heller inte köpt någon ny väska sen jag påbörjade mitt köpstopp/utrensningen. Jag som har haft väskmani i hela mitt liv har detoxat mig själv rejält. Och jag har som mål att inte köpa en enda ny väska under det här  året.

För att vara helt ärlig här - det där med att inte skryta var bara skitsnack. ;) Jag är väldigt nöjd både med att jag skalat ner antalet väskor till ett rimligt antal och att jag inte har köpt en enda ny (eller begagnad) väska på flera månader. Och jag skryter gärna med det så futtigt som det må vara, för det är stort för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar