söndag 29 mars 2015

Gick ut och vände...

Ja, jag gick ut i ett av förråden, öppnade dörren, kikade in,  stängde dörren, vände och gick in igen.

Det är ett alldeles för stort projekt för att ta itu med nu. Jag får snällt lov att invänta sommaren när det är barmark och varmt ute så att jag kan släpa ut allt där inne på gräsmattan. Och sen sortera det i olika högar, en för behålla, en för slänga,  en för sälja och en till soptippen.

Och fram till dess får jag funderara lite på saker och ting.  T ex på OM jag ska sälja lite möbler eller inte. Småsaker har jag inga problem med att göra mig av med, men när det kommer till möbler blir det genast svårare.

Därute står bland annat en skinnfåtölj från Ikea, en stor röd fotpall i skinn, två fina små sängbord i teak, några bord,  massa stolar, tältsängar och en toalettinredning. Och det är bara vad som möter en vid första anblicken.

Som ni förstår är en rejäl utrensning precis vad som behövs! Och kanske, men bara kanske,  har jag kommit över min motvilja att sälja möbler lagom till sommaren. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar